订阅RSS订阅到谷歌订阅到抓虾订阅到ROJO订阅到狗狗订阅到雅虎订阅到live订阅到bloglines订阅到netvibes订阅到newsgator订阅到feedreader

2006年8月16日星期三

博客:josh的博客翻译 (博客写作时间2006年8月3日)

8月6日我呆在图书馆我坐在图书馆里……
好,又是josh。我有在英语课上有几分钟...我们在图书馆做研究,一些关于有名的死人的项目。
无论如何,我今天早上听说下星期有篮球选拔赛。我不确定今年是否会去试一下……我从来没有真正着迷于篮球。爹爹总是希望我去参加,不过我不认为者会发生。我永远不能成为队员。
其他的新闻……kyle声称在梦里我们的保安TOM FOSS是射击那个神秘教授的人。那还真是奇怪,不过我确定那是他编造的。如果凶手知道kyle有可能认出他,为什么还会在我们家边上晃来晃去?
除非他正试着确定kyle不会记得……这种情况下……
恩,kyle就是怪。外星人把他丢在这里时可能植入了假记忆 在他的大脑里,让他找TOM这个家伙的麻烦。
好了,我要走了,我要决定对篮球的事情我该怎么办。我的意思是,我爱玩篮球,不过我不认为我能参加队伍。
原文:I'm Sitting In The Library...
Hey, Josh again. I have a couple of minutes during English... we're in the library doing research. Some project about famous dead guys.
Anyway, I heard this morning that basketball tryouts are next week. I'm not sure if I'm going to try out this year... I've never exactly been into basketball. Dad's always wanted me to try out, but I don't think it's gonna happen. I'd never make the team.
In other news... Kyle now claims Tom Foss, our security guy, is the one who shot the mysterious missing professor from his dream. That's kind of odd, but I'm pretty sure he's making it up. Why would the murderer be hanging around our house if he thinks Kyle might recognize him?
Unless he's trying to make sure Kyle doesn't remember... In which case...
Naah. Kyle's just weird. The aliens who dropped him off here probably implanted fake memories in his brain to get him in trouble with this Tom Foss guy.
Ok, gotta go. I've gotta decide what I'm doing about this basketball thing. I mean, I'd love to play, but I just don't think it's going to happen.

0 评论:

相关文章